baby you'll be famous, baby there's no other superstar

Hejhej! Jag har varit nere i Nacka Forum idag för att handla det sista inför julen. Så nu är allt klart.
När vi kom hem beställde vi hem pizza på en gång, men jag beställde kebab tallrik (eftersom att jag hatar pizza, usch!). De kom med dem efter ca 20min och nu är jag heeeeelt proppmätt. Inne i köket just nu är det fullrulle med att laga julmaten. Mitt rum har förvandlats till en pysselrum så hit in kommer alla för att slå in sina paket. I vardagsrummet är det tända ljus och lite av julgodiset är redan framme.
Klockan 19:30 kommer vi alla dra in till vardagsrummet med varsin bingolott och spela på deras uppesittarkväll.
Vi får väl hoppas på storvinsten! Mammi köpte hem 4 stycken cider till mig så jag inte behövde känna mig så "ensam" ikväll och imorn för jag gillar inte snaps och jag vill ju ha lite trevligt också.
Så det blir cider och vin för min del och vi får inte glömma julmusten, mumma!
Tyvärr blir det lite dålig uppdatering nu innan jul och sånt för att jag har så mycket att göra.
Vill ni veta en hemlis förresten? Jag vet vad jag kommer att få i julklapp! :)
Jag kommer att få en plattv till mitt rum, antagligen en 32¨eller om vi hittar en större som är till ett rumligt pris kan det blir en lite större. Nu ska jag fortsätta att slå in julklappar och lyssna på bra musik som denna.




Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

God jul :D <3

2009-12-24 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0