It could have been a brilliant career

Jag satt och bläddrade i gamla tidningar som jag läste när jag var yngre.
Och då hittade jag en jättebra liten ruta med fem tips om hur man kan bygga upp sin karriär.
Jag kommer verkligen att försöka tänka på dessa saker i skolan och speciellt på teater lektionerna.
(Jag går på teaterlinje)


Det är viktigt att tro på sig själv
och sin förmåga och ha inställningen att ingenting är omöjligt.

Inget kommer av sig själv.
Om du vill nå ditt mål, måste du vara beredd på att jobba hårt.

Du måste ha en positiv inställning,
även om det ibland kan vara jobbigt. Ingen vill jobba med någon som är negativ.

Vad ödmjuk!

Var lyhörd
och var inte rädd för vad andra har att säga,
även om du vill gå din egen väg. Lyssna på folks råd och förvalta dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0