I'm sending you some text messages, But you can call 'em sex messages

Jag har hittat en jätterolig sida med sms som folk har skickat fel.
www.felsms.com/

Hittade te x dessa som jag inte kan sluta garva åt;



Till: Linda
Sms: Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha
Svar: Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!

Förklaring: Gud vad jag skämdes, vi som va så bra kompisar men nu är vi inte det längre, hon skulle nog aldrig vilja att jag träffade hennes barn.


Till: Pappa
Sms: Fy fan.. slickade henne hela jävla natten kändes det som! hela tungan och käken är bortdomnad haha
Svar: Bra jobbat min son men antar att smset var till någon annan. När kommer du hem?

Förklaring: Hade vart hos en brud och skulle skicka till polarn men hamnade hos farsan istället..
Till: Mitt ex
Sms: Jag vill bara ha dig här och nu, kom och ta mig med storm, knulla mig hårdare än aldrig förr!
Svar: Jaha så nu duger man?

Förklaring: Jag skulle skicka ett sms till min pojkvän som jag gjorde slut med för ca två veckor sedan efter att jag fallit för en annan, men jag råkade visst tänkte på fel när jag skickade det så det hamnade hos mitt ex.. Förstå vad jag skämdes..
Till: Mor till sin dotter
Sms: "Hoppas du får kuk ikväll"
Svar:  VAFAN MAMMA!?!?!?

Förklaring: Hennes T9 prioriterade lite konstigt, hon skulle skriva : "Hoppas du får kul ikväll"







Nu blir det sängen och titta på tv innan jag lägger mig. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0