I'll show you how to crash!

Åhhhh jag hatar min data! Jag hade skrivit ett långt inlägg här men den fuckade min data upp och nu försvann allt!!!!!


Aja, idag så vaknade jag klockan 10 iaf och stack till Slussen med Malin för att möta Zandra o ge henne sina pengar. Sen mötta vi upp Natta och hon följde med oss hem. Vi käkade lite och sen drog Malin hem till Nyköping igen. Natta och jag spelade lite Wii och bytte julklappar. Jag fick ett par söta string och en choklad med jättesöta nallar på fodralet där det stod "To someone special..." eller något sånt. Jättesöt! Vågar man äta den tro? haha
Sen drog natta och jag tittade på en film "Tjejligan" på Tv4 Film. Sen gick jag och la mig en timme och sen kom Mamma och Allan kom hem. De hade varit och köpt en Bingolott. Förra gången jag spelade (dagen föra julafton) då vann jag en ny lott och ikväll tänkte jag spela då. Så då hade de köpt en ny lott så jag slapp sitta och spela ensam. Så nu ska vi spela lite kväll och hoppas att vinna Jackpotten - 3 miljoner kronor JA TACK!



Sen funderar jag på att antingen se Narnia Prins Caspian eller Harry Potter Den flammande bägaren.
Får se vad det blir. Vi ska även flytta förresten. Vi har börjat att titta på större lägenheter. Då ska jag äntligen kasta allt skit som finns i mitt rum och börja om. Nya möbler och nya saker.

Imorn är det nyår, nice! Blir förmodligen hemma hos Zandra då. Puss!



PS! Min blogg fyller två veckor imorgon!
Trodde aldrig att jag skulle orka ha en blogg och skriva i den (nästan) varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0