"Inte bry mig ett skit, jag bara spyr i ditt face"

Hej hej! Hann inte skriva innan jag skulle dra till stan idag eftersom jag var lite försenad. Vaknade halv 12 och jag skulle varit i stan klockan 12 och möta Zandra och hennes kompis. Så det blev att skynda sig att fixa och sen dra in till stan. Handlade lite julklappar till mammi och Mikael.
När jag kom hem senare så slog jag in julklapparna och sen bakade jag och mammi knäck. Dom blev väldigt goda men de var svåra att göra och man brännde sig ju jättemycket.
Sen har jag gosat med katten och tittat på TV och även sovit en timme.
Imorgon kommer Mikael och min syster hit. Ska även köpa en bingolott imorgon och spela med min syster.
Haha, bara för det snart är julafton tror vi att vi kommer vinna bara för det. Men man kan inget annat än hoppas.
Hade jag vunnit en miljon hade jag fan köpt en lägenhet eller iaf sparat dem för att köpa en senare.
Åh, man kan drömma iaf. :)



Just nu sitter jag och lyssnar på Maskinen. De är ju så bra!
Och videon är ju helt.. awesome! haha :)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0