It's time for Christmas, it's time to heal the world

Har bakat lite nu med mammi. Det blev... sånnadära choklad saker. Fan! Vad heter det... Skit samma! Jag bakade iaf med mammi. Imorgon ska vi baka knäck och jag kommer bli helt knäckt. ahh jag är såå rolig. okej. bra!

Sitter just nu och slår in alla julklappar jag köpt. Det är bland det roligaste som finns - att slå in julklappar!
När jag och Natta var i Nacka Forum igår så var det en jättelång kö till en disk. När vi gick närmre såg vi att det var folk där som slog in kundernas julklappar gratis. Jättesmart och de som jobbade där får ju säkert betalt.
Hallå! Mitt drömjobb eller vadå? Haha! Nejmen det skulle ju varit asnice att jobba där nu när alla vill få sina paket inslagna. Att göra något kul + att få betalt för det! Okej, det skulle nog bli jävligt tråkigt i längden. Men en eller två veckor skulle jag nog stå ut faktiskt! Nästa år hittar ni förhoppningsvist mig där!

´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0