Say goodbye to this year.

Taggar till inför nyår!
Men varför räknar men egentligen år? Och att man firar det.. varför firar man inte lika hårt varje lördag tex för att det snart är en ny vecka? eller kanske för att det är en ny månad?
Mer fest åt folket liksom! :)


Nu har iallafall jag sminkat klart mig, blev en ganska grov sotning på ögonen. Nu äre håret och sen kläderna på.
Ska kanske fixa lockar hos Zandra men nu har jag iallafall platt sålänge tror jag... eller ska jag gå crazy och ha mina naturliga vågor i håret som jag alltid plattar bort? Det är svårt det där med håret. Jag tror faktiskt att lite vågor och lockar i håret passar bättre till klänningen jag ska ha, men plattat känns så.. jag!

Dunkar lite Backstreet Boys för sista gången iår. Ska snart dunka lite Muse och sen ger jag mig nog av ut i natten.
Jag hoppas att alla får ett gott nytt år och att 2010 blir en jävligt nice år!
Puss på er! Jag är inte säker på att jag hinner blogga innan jag sticker det är därför jag gör en liten avslutning av året här. Nytt kapitel öppnas och man får börja på ny projekt.
massa pussar och gott nytt år igen!!!



Bye bye 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0