Shop til you drop hun'

Idag har jag faktiskt varit i stan med Zandra och handlat en massa saker.
Det blev en klänning, ett par söta tofflor, en söt bh, en sån där kort jacka, en väska och ett halsband.
Sen blev det en liten julklapp till Malin och Ebba också.
Det var rätt billigt för allt var på rea utom Malin och Ebbas julklapp där dom inte ens hade rea på någonting. Dummis :(
Ikväll har jag tittat på en massa filmer som går på tv just nu. Bl a Harry Potter och Förtrollad.
Imorgon kommer antagligen Malin hit och jag måste hinna träffa Ebba för att lämna hennes julklapp och sånt :)

Ni kanske är nyfikna på vad jag fick i julklapp?
Okejdå, jag kan väl berätta då... haha
!

  • En plattv
  • Höga stövlar från Vagabond (såg idag på stan att de kostade 2000 spänn :S )
  • En massa trisslotter varav jag vann 25spänn bara
  • Smycken
  • Badkudde
  • Nässesär proppad med smink i
  • Pulsmätar sak
  • Orgasmatron Deluxe (huvud massage grej)
  • Ett Wii (som var till hela familjen men antar att jag kommer att använda den mest)

Så vad fick ni i julklapp då? Blev ni nöjda? Själv blev jag ju asnöjd, speciellt med min nya och fina tv här hemma!


Kommentarer
Postat av: zandra

va fiint :P de var roligt hahah jo jag e nöjd med min fiina tungpiercing som jag fick:P skulle jag fixa en design till dig?? svara då på



* färger

* bilder

* hur du vill ha den

* text

och sånt puss på dig <3

2009-12-28 @ 01:53:45
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0