Insane was like... INSANE

Tjao!
Har inte orkat uppdatera någonting på ett tag.
Men igår morse drog jag till Slussen för att möta upp Jennifer, Gordon och Marcus.
Vi drog till Gröna Lund och hade det jävligt nice där. Tyvärr var det ganska mycket köande men det gjorde inte så mycket. Vi åkte bl a Frittfall, Jetline, Vilda musen, Blåa tåget (blev fan intvingad där) och Insane.
Alltså srsly Insane är helt jävla insane. Min favorit har alltid varit Extreame pga att den åker mycket upp och ner och snurrar och åker fort osv. Men det var innan jag åkte Insane. Den är 1000 ggr skönare än Extreame. Men man är väldigt nervös ibörjan och den åker baklänges också.

Vi drog iaf och käkade lunch där vid vattnet, väldigt mysigt.
Sen blev det åka ännu mer. Vi drog även till "barn landet" och åkte tekopparna (den var fan läskig och man snurrar på spaken i mitten, no kiddin'), snurrande lilla frittfall typ (den var också jävligt läskig, det kittlades somfan i magen) och veteranbilarna (fyfan vad sakta och tråkiga de har blivit, har fan för mig att de åkte lite snabbare iaf innan de flyttade den).

Sen åkte vi förstås en massa andra saker, fikade, spelade och en massa annat.
Det var roligt. Funderar på att dra dit igen i sommar, eller så nöjer jag mig med Lisseberg.

Jag är fortfarande sjukt trött sen igår så funderar på att lägga mig en stund och titta på film eller något.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0