KIZZ'S ON FIRE

Igår drog jag, Tove och Kajsa till KIZZ. Eller vi var inte riktigt inne där utan vi satt utanför och chillade.
Hörde fina Europe med Final countdown och Rock the night. Härligt somfan!
Sen körde KIZZ (är egentligen inte värsta fanet av dem men klart man inte tackade nej att lyssna på Heaven's on fire och I was made... live, gratis ;) )
Träffade på en del mysiga människor, och en del omysiga. Det var srsly fett äckligt att det kom tre lodisar och en hemlös och raggade på en. Det är sjukt äckligt. Träffade iaf en snygg pojke där som visade sig gå i en jag känners klass o blabla. Så det var lite wierd. Sen träffa vi en tjej som går i vår skola och var jättetrevlig. :)
Senare kom Zandra och Otto. Otto hade fått en biljett in gratis och gav den till mig. Jag blev lycklig. Sen ledsen för människan hade redan varit inne med den biljetten. Men shit happens liksom men vi satt ute och hade det fint.

Orkar srsly inte berätta allt men blabla. Det var jättefint. Konserten slutade med en massa fina fyrverkerier och jag dog. Det var så fint alltså! :)
Min kamera har ju börjar funka nu så det blev en del bilder alltså. ;)

Men idag ska jag vara hemma och sova och titta på film. Är så grovt trött alltså.
Ska nog köra Harry Potter maraton eller se Twilight och New Moon i rad. Får se..

Imorgon är det tandläkare och jag grinar srsly för jag vill inte dit. Iof älskar jag att gå till tandläkaren men inte nu, inte på ett sommarlov, inte klockan 4, inte när jag egentligen ska ha kul med mina vänner... :(


PS. Linnea, idag sänds första avsnittet av True Blood säsong 3 så imorgon kommer du alltså kunna att ladda ner den (om du är lite bad girl haha) i Sverige. :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAN VAD NAAAJS :DDDDD

2010-06-13 @ 19:32:05
URL: http://ceterum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0