So let's do it like they do on the Discovery Channel

Jag vet inte vad jag tycker angående dessa gigantiska skor med pipetoe.
Halva jag känner att det är så jävla inne och så grymt, medan andra halvan känner att det är to much.
Visst kan To Much vara bra i vissa fall, men är det bra i detta? Stora tegelstenar på fötterna med hål så ens målade tånaglar kan sticka fram. Är det verkligen så hett?
Halva jag skriker JA, medan halva står och tittar snett på dessa skapelser.
Fast... Tänk er dessa med ett stort oversize vitt linne med en fin bikini överdel under, shorts/leggins under och sedan dessa skor. Festival feelings av outfiten liksom. Ja, fast ne. Får nog fundera tills jag är riktigt jävla säker.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Hahaha! Jag veeet, jag har gått runt och sjungit på den hela dagen (tack vare eran grupp!) så tyckte den passade bra där hahaha ;)

2010-06-07 @ 07:53:47
URL: http://ceterum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0