update form Gothenburg!

Ingen uppdatering tyvärr pga att jag är i Göteborg. Har fullt upp här med att undvika att bli påkörd på gatorna.
Mitt och Johannas vad "Den som blir påkörd först får bjuda den andre på en cheesburgare"
Det står vi fortfarande fast vid.

Har väldikgt mycket att berätta när jag kommer hem sen, vi har ju varit på Liseberg, festivaler, shopping, träffat nya människor, sprungit i trafiken och åkt fel en jävla massa gånger. Det enda vi intee gjort är att sova. Men det gjorde vi idag - till klockan 5. Sen blev det stan.

Det jag skulle berätta vad iaf - Igår på Pier Pressure, då 30 seconds to mars spelade, så kastade ju Jared Leto ut sin vattenflaska, vem tror ni fångade den?
Precis, det var ju jag! Så nu har jag hans saliv och handavtryck!! :)
(Sök Jared Leto på google så får ni se min snygging. <3 )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kul att du vill vara med.

Vad gör du då? :*

2010-06-22 @ 22:37:20
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0