WE'RE LEAVING TOGETHER, BUT STILL IT'S FAREWELL

Orkar faktiskt inte uppdatera så mycket men igår var det skolavslutning.
Drog till Rålis och festade lite där. Det var mysigt och trevligt. Träffade faktiskt en massa nya människor som var jätte trevliga. Det gillas! Efter ett tag drog vi till Donken (vid ca 12 tiden). Efter det märkte vi att tunnelbanan har slutat gått (!!!!!!!) så det slutade med att vi var fast i Fridhemsplan.
Jag pallade inte vara kvar där så då tog jag en taxi hem bara istället så var hemma vid kvart över två.


Idag tog min fina Malin studenten! Hon var så fin. Fin dag. Minus ölen man fick på sig.
Men det var fint. Vi mötte henne vid utspringet, hejade på henne vid flaket och sedan snackade vid mottagningen.
Drog sedan till hennes nya hus som hon precis flyttat till med hennes pojkvänn. Den var liten men mysig. Låg mitt inne i stan (Nyköping).

Så kom hem nu och ska nog sätta på en film eller någonting. Orkar faktiskt inte skriva så utförligt från varje dag nu men aja.

Imorgon blire KIZZ!!! Fast... nä... jag, Tove och Kajsa sitter väl utanför då och lyssnar. Men det är typ samma sak. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0