Day 1

Det tog mig hela 3h att få i mig en varma koppen tomatsoppa.
Den var god men inte världens bästa frukost.
Slutade tidigt idag så drog och köpte Figurett och äckel pulverdricka.
Mär jag kom hem försökte jag hitta på sysslor för att få bort tankar.
Tömde diskmaskinen, lekte med katterna och började rensa lite kläder.
Sedan la jag mig och sov i 3h(!!) för att få bort tankarna på mat.
Klockan 7 tvingade jag i mig en pulverdricka med chokladsmak.
Inte det godaste jag druckit men den gick ner på 30m iallafall.
Egentligen ska jag dricka 5st(!!) pulverdrickor om dagen så jag tog lite isbergssallad
och gurka och skärde ner på tallriken istället för att trycka i mig 4 pulverdrickor till.
Nu känner jag figurett verka så nu blir det inget mer ikväll.

I två veckor ska jag försöka med detta, sedan två veckor till.
Förhoppningsvis klarar jag av 1 eller 1 ½ månad.

Nu ska jag börja med lite lätt träning i början, så det blir yoga.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Men Linda vad gööööööööööör du?! Så här får du inte hålla på. Jag blir ju ledsen. :( Jag blir upprörd av sånt här fortfarande, min hjärna går igång och jag blir galen. Du måste äta kvinna, det där är inte hälsosamt. Tänk om någon liten tjej sitter och läser det här och får för sig att hon också ska gå ner i vikt ... :( Jag vet att din blogg bara är för dina närmsta vänner, men då kanske du borde ha lås om du ska skriva om det här, annars kanske småtjejer inspireras och det är inte bra. Och du borde inte äta pulver och vatten ... ;_; <3

2011-03-11 @ 21:43:37
URL: http://kolmonoxid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0