Miami bitch

Jag kan inte blogga eller lägga lås eller någontig på bloggen just nu pga att min fina dator är på lagning. Så det blir Bloggning nu via mobilen medan jag tittar på Saturday Night Ska närsomhellst sova också. Är så sjukt trött. La mig klockan 7-8 Imorse och kom hem 3. Fifan vilken natt alltså. Jag är lycklig just nu för att imorgon bokas biljetterna till.... FLORIDA. I'm going to Miami, bitch! Hyr ett hus där. Efter vi bott där så ska huset säljas Och ni kan ju bara drömma om vad det är för lyxhus Vi ska bo i om de säljer den för 3,9 miljoner DOLLAR. galet! 10m till egen strand o pool och allt. Satan vad mm längtar! Satt och pratade med Carro idag om vad man sk packa. I stort sätt är det bara tandborste, mascara och trosor. Resten köpes där. Och det jag tar med till USA ska kastas sen För att få plats med nytt fint. Nä nu sk jag sluta babbla och drömma mig iväg. Kort och gott jag kommer åka dit som miljonär Och komma hem som fattig (men typ 1000 kläder, smink osv rikare!!) OBS. Bloggar från mobilen så ev stavfel och osammanhängande meningar Kan komma pga t9 o jag orkar inte ändra felen för jag ska sova nu. Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0