GOODNIGHT

jag är trööööööött. men jag vill inte sova... vad ska jag göra? jag har tråkigt.
haha, jag tittade på true blood nyss så orkade inte byta kanal utan satte mig vid datan igen, och jag tittade på tvn nyss och ser några killar åka snowboard, damn! Ni som inte vet så är det sexigaste en kille kan göra är att spela trummor eller att åka snowboard. och det är snygga jävlar som är på tv också och åker!!
nu fick jag något att göra, vi hörs imorn, jag ska glo på snygga snowborad åkare nu, godnatt och pusspuss!





(fuck it, c åker ju.)


Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig?Några planer för kvällen?Kram =)

2010-04-09 @ 15:49:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0