'I'm drunk and so is everyone else in this devil town'

Jag är så jävla sent efter i utvecklingen... jag gissar att typ.. alla ni redan vet vilka 3OH!3 är?
det visste ju fan inte jag förrens ca 1h tillbaka. nu har jag typ lyssnat på 7 av deras låtar och... jävlar!
grymmare är det ju svårt att hitta. de är lite... lady gaga/MGMT/brokencyde. äe, det är grymt.
just nu är det en lugn låt med dem som går på repeat, men snart ska jag fortsätta lyssna på dem andra.

skulle förresten vara duktig idag och plugga matte, teater, samhälle/svenska och engelska.
tror ni seriöst att jag ens rört en penna eller läxpapper? helvete heller. jag kan fan inte plugga hemma.
jag fastnar framför datorn eller tvn.
nu måste jag iallafall göra teaterläxan, den ska faktiskt vara inne ikväll. så vi hörs väl senare eller imorgon.
glöm inte; TRUE BLOOD IKVÄLL 22:00. puss.


ps. fan, syndade som en jävla getbock idag. gjorde en dum sak -----. måste ta tag i problemen snart.




haha, älska videon. <3






vad tkr ni, bra/dåliga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0