Oh all the things you do, cause you were all yellow.

Gina Tricot måste nog vara en av mina favorit affärer, så mycket fint till ett sjukt billigt pris.
Idag åkte jag till forum med Natta och köpte en fin basic svart långtlinne/klänning med fin rygg för 150spänn.
Hittade även den fina baseballjackan (som jag la ut förut), tyvärr så var den inte grå som det såg ut att den va men den va endå fin. Den var lite grå/militärmörkmörkgrön, jättesöt faktiskt så köpte även den. och sen ett par basic svarta tights. Var lite sugen på att köpa en skinnjacka idag men hittade tyvärr ingen i äkta skinn, men hittade en sök på Gina för 500spänn. Men är osäker om jag ska köpa den eller leta efter en äkta.. Får se..
Blev även sugen att att köpa en söt spetsklänning som Gina fått in, ska nog in där i veckan och prova om den sitter fint på.




det är en rosett uppe vid ryggen som tyvärr inte syns.
sen är den väldigt lång, men det är lätt att bara sy upp den lite.




här är jackan som jag köpte som inte alls var grå.
men den var sjukt fin endå.




väldigt söt klänning plus att jag har nog inte ett enda
gult plagg så det skulle varit kul med lite variation.
annars finns den även i vit och svart, lite tråkigt kanske.
därför är gul lite roligare.



ps. märkte nyss att de har gjort om sin hemsida och kan numera även se deras smycken, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0