PIER PRESSURE 2010

mamma är snel påni hest. jag ska spara alla mina pengar jag har nu ner till GBG så det blev ingen skinnjacka för min del, får leva på min gamla lixom. :'<
...tills idag då hon kom hem med en skinnjacka till mig. jääääätteee fin va den och jag är klad påni nu. enda minus var ju att den var för stor så måste leta reda på en mindre imorn och byta den. annars var det najsigt!

varför jag behöver spara alla mina pengar nu är för att jag och min laddergoat-Johanna ska ner till Götet i sommar och dra på Pier Pressure . Nice fan! Förhoppningsvist blire bila ner med snela pojkar, men är inte säkert. Men vi kommer ha det fint där nere, Lisseberg and shiiieeet. Så blire en vecka där, härliga tider.

Aja, imorn äre valborg fan. Planera i sista minut liksom. Men det blir nog nice endå.
Men nu ska jag fan plugga teater och sv/sh. så vi hörs senare ikväll.
tror ni jag kommer att plugga? komigen, klart jag ska! ;) eller... vi får se. måste egentligen för att få bra betyg men... åh så jobbigt det är. har ju prov i matte imorgon också, ooopsie...
poussen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0