Missed Calls

Gårdagen var crazy. Träffade massa fint folk och även lite... udda människor.
Men det var nice endå. Tove och jag fick inte plats i sängarna, eller snarare det fanns plats i en massa sängar men då fick man välja om man ville sova bredvid en nakenfis, två som precis hade haft sex eller i en säng med 4 kåta pojkar... Tove och jag valde då golvet förstås. Men inte ens på golvet får man vara ifred från denna stora orgie. Men vi behöver inte gå in på det, jag (och tror även att Tove) försöker förtränga vad som hände ungefär vid 7-8 tiden.

Vaknade vid 9 och vi drog efter ett tag. Va hemma vid 12 tiden och somnade direkt. Vaknade sen vid 4 tiden.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag än att gosa med mina kissar och tittat på A dubble shot at love och Peak Season på tv, awesomeness.

Nu ska jag sova efter Ballar av stål, så puss på er och vi hörs imorn.

ps. sorry ni som messat mig igår kväll hade 7 nya mess o 3 samtal när ja vakna, har inte haft mobilen till hands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0