SPREAD YOUR LOVE LIKE A FEVER, AND DON'T YOU EVER COME DOWN.

Tjoho!
Fick skynda mig in till stan imorse så hann inte blogga, vaknade ca 1h 30min innan bussen gick så fick snabbt springa in i duschen o fixa sig. Gick och tog en fika och gjorde en interjuv (ni får veta senare med vem), efter det träffade jag Zandra och Johanna en snabbis och vi planerade lite inför sommaren. Känner att sommaren kommer att bli lyckad, berättar senare vad det är vi ska hitta på. Måste iallafall spara mina pengar nu (så det blir ingen ny skinnjacka) och sedan ska jag tina frysen hemma imorn för att få lite cash, det blir även vattna blommorna hos bror i sommar när han åker utomlands och lite småskit jobb.
Måste verkligen plugga nu så skriver lite mer senare, puss.


(slänger in min favoritlåt som jag lyssnar ständigt på just nu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0