YOU'RE SO FUCKIN' SPECIAL, BUT I'M A CREEP

Hejhej. Idag efter skolan drog vi till Unga Dramaten med klassen och såg Citizenship av Mark Ravenhill.
Hade faktiskt inga förväntningar alls i början pga att de flesta föreställningar vi varit på faktiskt inte har varit så speciellt intressanta. Men denna pjäs... wow! Detta var faktiskt någonting. Jag fastnade nästan direkt. Jag skulle fan inte säga nej till att se den en gång till. Inte nog med att den var sjukt bra och intressant så var det grym musik med, en sjuuuuuuukt snygg kille som kunde sjunga som en Gud och som även tog av sig tröjan. Ah.. fina man. Skulle inte tacka nej till honom fan. :) Nej men annars var den grym endå.

De sjöng Radiohead - Creep, så sjukt länge sen jag lyssnade på dem men efter att jag såg pjäsen så sökte jag snabbt upp mina fina Radiohead låtar på iPoden och lyssnade, tänkte på gamla minnen och njöt på vägen hem.
Googlade även upp en hel del andra låtar som var med och lyssnar på dem nu.
Imorgon på teaterlektionen så kommer vi säkert att få diskutera och skriva om den, jag gissar på att alla känslor, tankar och funderingar som jag har efter pjäsen får plats på kanske... 5st A4? :)




I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0