Dag 1 - Presentation av mig själv.

Linda, det är mitt namn det.
Efternamn - personligt.
Ni får väl googla upp mig eller leta efter mig på facebook bland alla... ja miljoner Lindor där.

Om endast 2 månader och 19 dagar fyller jag 18 vackra vintrar.
Vänta tills ni som inte är 18år än börjar närma er eran 18 års dag,
då kommer ni också börja räkna ner - precis som jag!
Så tro inte att jag brukar ränka ner midsommaraftonar, påsk osv. (fast julafton är ett måste. 23 dagar kvar!!)
Nej, men jag brukar oftast ta dagen som den kommer.
Det är bara ännu roligare om det kommer som en överraskning att det är påsk idag.

Skola går jag också i, tyvärr i en lite efterbliven klass men jag gillar de flesta *host* endå.
Går man Teater kan man inte förvänta sig att man får en fullt normal klass.
Men mina fina vänner därifrån är söta endå, men väldigt udda.
Man får nog leta länge efter sådana människor.
Haha, nej nu låter det som de är efterblivna på riktigt, men det är de såklart inte.
... eller?

Jag skulle ju skriva om MIG nu, ingen annan.
Jag bor i Stockholm. Vilken chock! Vilken bloggare bor inte i Stockholm?
Aa förutom Egoina då, hon bor väl i Skåne eller något.
Resten har fastnat här i Stockholm. Ett helvete kan jag säga.
Kan aldrig sitta på ett fik ifred och äta förrens det börjar blixtra.
Då sitter det två små jävlar vid ett bord och fotograferar maten.
Lugn bloggläsare, här har ni en matfri blogg!
Inga bilder på maträtter här inte. Kan iallafall informera att jag käkade lasagne idag.
Väldigt god, men bild får ni inte. Tänk er i huvudet hur det ser ut, smakar, luktar... åh.

Där fick vi in en av mina favorit rätter också. Jag gillar även tacos väldigt mycket.
Pepsi Max, Smirnoff Ice och latte är tre drickor jag gärna stoppar ner i käften.
Ostbågar har även VIP treatment i min mage!
(Fick reda på att VIP står för Very Important Person för några dagar sen.
Var har jag varit hela tiden? Visste ni andra det?)

Jag gillar att måla och pyssla väldigt mycket. Tar en fika på stan med vännerna,
shoppar och fyndar i butiker gör jag mer än gärna.
Och när jag är som trevligast är på fyllan då alla människor i världen helt plötsligt blir mina bästa vänner.
Annars gillar jag inte folk så mycket. De är bara i vägen och störiga.

Det var lite om mig.
Hoppas det inte var för mycket text.
Kan göra en kortare text imorgon om ni vill.
Det känns lite långt, blev lite Wall Of Text här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0