Dag 3 – låten jag hade sjungit om jag sökte till idol.

Den är svår, riktigt svår!
Det står starkt mellan P!NK - Just like a pill eller The Sounds - Living in America.
Är för lat för att stoppa in klipp på låtarna men det är bara att youtube'a eller kolla upp på spotify.
Tyvärr men jag kan faktiskt inte välja. Det bror på humöret jag är på då.
Glad? Då blir det The Sounds.
Nere? P!NK's låt.

Varför Just like a pill?
För att texten är fin. Jättefin. Otroligtfin.
Den har power och är en låt som många känner till.
Det är alltid lättare i början om man sjunger låtar många känner igen.

Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Stead of makin' me better,
you keep makin' me ill


Därför.


Varför Living in America?

Texten är kaxig och grym. (Precis som jag?) ;) <--- haha! det där är första och sista gången jag gör den gubben i min blogg. den är så ful!!
Och låten är... helt awesome.
Och för att snygga Maja sjunger i bandet.

We're not living in America,
But we're not sorry
I knew there was something that we never had,
But we don't worry
No we're not living in America,
But we're not sorry
We don't care about the world today
We're not sorry for you


Därför.


PEACE OUT.
FRED UT. som man säger på svenska.

Kommentarer
Postat av: NAT

just like a pill är så fin :D



haha FRED UT! ;)

2010-12-03 @ 22:40:56
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0