Dag 5 – Fula ovanor.

Åh, det är så mycket!

Kan börja med att jag biter på naglarna - ajabaja!!
Jag är så bekväm i mig själv att jag inte alltid bryr mig om när jag rapar - uschusch!
Jag måste knacka någon på ryggen tre gånger om någon går på/nära en brunn.
Det ser alltid jättedumt ut och folk frågar vad tusan jag håller på med.
Det är en av mina tvångstankar som blivit en ful ovana.
Om man fått ett sår på benet tex så måste jag pilla i det.
Ta bort skorpan för att den är så äcklig,
men då börjar det bara blöda ännu mer och tillsist blir det ärr.
Samma sak med myggbett. Jag jävlas med att klia sönder så det blir ärr ibland.
Men de är så små att de oftast försvinner under en månad.

Ja, där är väl några. Kommer inte på fler just nu,
men jag kan nästan lova er att jag har flera som jag inte kommer på nu.
Vem fan har inte fula ovanor?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! :)

Tack så mycket! Korsen är dock köpta, så jag har satt ihop dom osv. själv. Dock så har jag gjort dom andra korsöronhängena själv! Jag kommer tyvärr inte att ha med dessa öronhängen i en till tävling (iallafall inte inom dom närmaste månaderna)

Du kan få öronhängena för 40 kr (10 kr billigare) med en fraktkostnad på 12 kr, om du är intresserad. :)



Hälsningar

Kajsa

2010-12-05 @ 20:18:26
URL: http://mbstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0