TÄVLING:

Vilken tjej drömmer inte om långt fint tjockt hår? Det är någonting som alla vill ha,
men tyvärr så har ju inte alla det.
Jag är en av dem. Jag har tupperat, plattat utan värmeskydd och slitit ut
mitt hår otroligt mycket. Det resulterade att jag fick klippa av en massa hår
eftersom topparna var så skadade. Och ni har jag alltså inte längre det där tjocka,
långa och fina håret längre. What to do?

Löshår! Därför är jag med och tävlar om ett helt clip on set med löshår från rapunzelofsweden som fina Susanna tävlar ut i sin blogg! Jag vet att det inte bara är jag som har dåligt hår och drömmer efter långt fin hår, så gå in och tävla så kanske någon av oss vinner iallafall. :)
Ni har till den 1 Januari på er att delta!

längd: 50 cm
färg: valfri
värde: 890:-
var: Susanna
från: rapunzelofsweden




Och vill ni veta, ett av nyårslöfterna är: Börja ta hand om mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Miss0 - vinn exstensions

Så kul att du är med och tävlar ^^

2010-12-31 @ 00:34:38
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0