twilight beauty.

ja.. alltså... jag hade inte tackat nej om ni bloggläsare skulle vilja köpa en julklapp till mig.
jo men, menar att jag varit så snäll och uppdaterat för er så ni kanske skulle vilja köpa något fint?
aa, alltså... något fint så tänkte jag faktiskt på en sak...
om ni.. um... typ vill köpa... köpa något litet fint från en internet sida... ja, alltså det är något nytt smink märke som kommit ut.. jo...

OKEJ. TWILIGHT'S NYA SMINK KOLLEKTION TWILIGHT BEAUTY HAR KOMMIT UT.
NÄR TÄNKTE NI KÖPA NÅGOT TILL MIG? JAG VILL HA LÄPPGLANSET OCH ÖGONSKUGGORNA!
SÅ, TACK ATT NI FÖRSTÅR MIG OCH SPENDERAR LITE PENGAR PÅ MIG.
JAG ÄR VÄRD DET, OK.





fred out.
eller...
peace ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0