Baby there's no other superstar

Vi alla har väl hört Lady Gagas låt Paparazzi. Sjuktbra och videon är väldigt cool. Men... en sak jag upptäckte för några dagar sen var att när jag gick in på youtube och sökte på hennes video kom den officiella videon upp.
Den är alltså väldigt förkortad när man ser den på MTV. Den är egentligen hela 7.46min lång!

I början på videon är det som en film typ. För videon brukar annars börja med att Lady Gaga ligger på marken död och sen kommer hon ut från en limo och sätter sig i en rullstol. Men hur fan hamnade hon i rullskol? Det får man veta om man ser hela videon. Och en annan sak som jag märkte var att mannen hon förgiftar i slutet i soffan, det är ingen mindre än vår kära Alexander Skarsgård! ( <3 ) Man får se mycket mer av honom i början av klipper och inte nog med det hörrni. Ni får även höra Lady Gaga prata svenska. Hon är inte direkt den bästa man hört men hon försöker verkligen! Och Skarsgård är ju snygg som vanligt. Så titta på hela klippet här.
Jag gillade låten ibörjan, men nu älskar jag den pga videon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0