Eyes on fire

Jag har funderat ett tag på om det är värt att köpa färgade linser. De är endå rätt dyra och man måste ha linsvättska och behållare och hela skiten. Och hur länge håller ett par?? Jag hittade på fargadelinser.se några fina.
De kostar 199:- st för linserna. Sen kostar linsvättskan ca 100kr och sen linsbehållare ca 20kr. så de blir uppåt 300kr. Vet inte om de är värt det för tänk om de ser jätte fake ut, då kommer man ju inte att använda dem något mer. Svårt... hm..

De här är iallafall färgerna jag skulle vilja ha och se hur de ser ut på mig. (för er som inte vet har jag bruna ögon)
Det är så fint med brunt/svart hår till mörkblåa och mörkgröna ögon!
Samma sak med blondiner med bruna ögon. fin fint!





Kommentarer
Postat av: NAT

Jag vill ha blåa linser!!! :D

2010-02-27 @ 23:56:07
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0