I am always tired because I become a superhero at night

Idag har jag sovit ut. Spökboll hela natten i fredags, hem sov typ 4h sen vare upp o festa o sen hem o sova ut hela dan idag. Så grymt skönt att sova ibland. Eller inte ibland, typ alltid! Varedag efter skolan åker jag oftast hem och slumrar i 1h lr något sånt. Det är mysigt.

Tittar just nu på På Smällen. Dålig, har inte ens haft lust att följa den... Jag vill Super Sugen. Det är typ en av de bästa komedier som finns! :)

Men ja.. ska nog fortsätta o titta på filmen o göra lite citron vatten. Fan jag har typ blivit beroende av det på senaste tiden, gaalet. Prutt.



Kommentarer
Postat av: NAT

Hahahhahahahahahah fiiiin ;P

2010-02-27 @ 23:55:16
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0