I've been working real hard for just one reason. I've been waiting all year for just one season.

Idag har varit en lugn dag. Var och tittade på dansarnas slutproduktion på Dieselverkstaden.
Drog sen hem och sov lite.

Imorgon ska jag på spökboll i min skola. Vi är flera lag från olika klasser som fått anmäla sig till spökboll. Den kommer börja på natten mellan tors-fre kl 00:00 och pågå framtill 5-6 på morgonen har jag för mig. Så måste tagga till imorgon med massa energidrycker och godis så man får en massa sockerkickar och piggnar till. För att kunna anmäla sig behövde man också ett 'tema' till sitt lag som alla ska klä ut sig till. Vårat lag blir då 'gangster/ghetto boys' så vi kommer då springa omkring på spökbollen med stora hoodies, kepor, bling bling, grillz (folie på tänderna) och mjukisar och sist men inte minst ett jävla kaxigt och stöddig attityd. Woila! Då är vi riktiga gangsters, haha! Vi är sju i vårat lag + Jennifer som är en 'reserv' typ.
Eftersom vi slutar klockan ca 6 på morgonen och skolan skulle börja i vanliga fall klockan 8 så är alla lektioner på fredag inställda. Awesome! Så ska sova ut på fredag på dagen då.
Hörde även att det fanns något 'vilorum' på spökbollen där folk kan få slagga om de blir allt för trötta. Jag ska försöka att hålla mig därifrån så det blir en hel jävla del kaffe och Red Bull/Monster för min del! Men det kommer säkert bli jättekul. Men jag kanske inte hinner uppdatera imorgon för det blir sova efter skolan och sen dra vid.. 9-10 typ. Just so you guys know.

Btw så tittade solen fram idag. Ett tecken på att snön kanske smälter snart och SL börjar fungera korrekt och värmen kommer? Mmmm, jag hoppas det! Puss!



Älskade Stockholm på sommaren. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0