P.S. I love you

Såg PS. I Love You idag. Har sett den förut och visst är den sorlig och man grät ibland i filmen. Men idag bölade jag igenom hela filmen. Mina ögon är helt röda, svullna och ömma nu för jag grina i 2h i sträck för den jävla filmjäveln. Jag måste typ sitta med isbitar på ögonlocken så svullnaden ska ner.

Men filmen är så jävla fin. Och de irlänska männen i filmen är yummy. Om alla män ser ut sådär i Irland så drar ju jag dit direkt! Men Gerard Butler är ju så sjukt snygg! Ända sen jag såg Phantomen på Operan för första gången så smalt mitt hjärta. Jag brukar vanligtvist inte gilla korthåriga killar , haha.
Men det är ju något speciellt med honom, håll med vafan!


första gången jag såg honom från phantomen på operan.




Lyssna, han sjunger ju som en Gud också!
Åh, detta är min favoritfilm. <3



I'll write to you again soon. P.S... Guess what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0