Today was a good day

Tjenisar! Sitter och tittar på Disney Channel just nu (såklart?). Idag började det med att jag skulle till skolan, tog ut en liten sovmorgon och sköll på SL. Drog till skolan (lite stul vare med bussar och tbanor men jag kom fram tillslut), hade matte, drog hem efter det (då gick bussarna och tbanorna som de skulle) och sen drog jag och träffa Natta i forum (tack) för att jag iinte kunde vara hemma eftersom vi hade visning idag.
   Köpte mig ett par jeans. Tänkte prova om det är lite varmare än leggins (fast då har ja såklart tights under jeansen). Är inte direkt en jeans människa men någongång ska man väl ha på sig det. Alla mina gamla är antingen trashade eller jättefula.
De trashade blir snygga till våren/sommaren. Men just nu är det för kallt med håliga jeans. 199 spänn bara. Jävligt billigt faktiskt för ett par rätt så snygga jeans.
Köpte sen en svart vanlig midjekjol också, kan behövas det. Sen blev det ett par leggins med spets typ. Väldigt söta med lackleggins under.




Sen ringde mammi och frågade om ja ville ha skjuss hem så åkte hem då. Så är hemma nu och ska lägga mig och se film strax. Funderar på Lords of Dogtown eller någon annan mysig film. Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0