Happy Birthday, so make a wish...

Åh vad mysigt det är att fylla år ibland. Har fått en massa sms, samtal, kommentarer på facebook och bilddagboken med massa grattis. Så fina vänner jag har. Skulle inte byta ut dom mot ens 100milj kr.

Jag sitter hemma hos mig med Natta och vi lyssnar på Lejonkung låtar. Senare ikväll blir det att titta på Prinsessan och Grodan och kanske Upp och Natta hinner ladda ner den. :)
Seriöst är nog Disney filmer de bästa som finns!!

Jag fick ett jättegulligt halsband av Natti idag med ett kors och blixt på. Jättefin. Har tyvärr inget att fota med. Eller jag orkar inte fota med kameran men kan göra det någon dag. Mammi frågade mig också om jag ville ha hennes present idag eller imorrn och jag föredrar imorn för då kommer hela familjen hit. Vill öppna allt då. :)

Men nu ska jag fortsätta sjunga allsång med Natta. Det blir Disney såklart.
Haha sitter just nu och visar ett klipp för Natta på Botflies. Gå in på youtube och sök på Botfly så får ni själva se.
Men gå in på egenrisk. Jag höll på att kräkas första gången jag såg. Lite creepy sådär, men jag vet att ni är nyfikna så gå in och titta. ;)

Nu ska jag fortsätta fira min födelsedag. Puss!


 


Jag idag när jag fick min tårta. Jag blev glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0