" No! If you kill him, you'll have to kill me too. "

Idag vaknade jag och Natta vid 11 tiden ungefär. Jag satte på TVn och där går Pocahontas 2. Jag har alltid lovat mig själv att jag aldrig ska se tvåan eftersom Pocahontas lämnar John Smith som är bland det snyggaste som finns, haha! Men filmen hade gått halvvägs och jag var så nyfiken hur John Smith såg ut i den andra filmen så vi fortsatte att titta. Vi såg till slutet och fyfan vad dålig den var! Pinsamt ju. Jag kunnde höra Walt(er) Disneys snyftningar från himlen.



John Smith <3 Pocahontas forever.




Du din långhårige transvestit ska inte förstöra mellan
världens vackraste par, ok!



Sen tittade jag och Natta på Jennifers Body imorse. Efter det drog Natta och familjen kom och firade mig. Fick fina presenter och nästa helg kommer syster upp och ska fira mig lite. Sen om två veckor drar jag nog ner till Göteborg och stannar där under helgen och härjar runt där.

Måste bara påpeka att det måste vara något fel med Melodifestivalen, varför blir det bara dåligare, dåligare och dåligare? Samma med julkalendrarna. Varför? Tillbaka till gamla goda Sunes Jul, Pettson och Fundus Tomtemaskinen och Mysteriet på Greveholm. Tillbaka till Stad i ljus, Främling och Eloise. Haha puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0