Call when you want, but there's no one home, and you're not gonna reach my telephone!

Även fast jag inte skrivit här på ett tag är det endå många som fortsätter att besöka mig, kul! :)
Snart är designen klar, har sett lite av den och kan bara säga att Zandra är grymt duktig!!
Imorgon skola, fyfan!

Såg btw mobilen under här i en tjejs blogg. Damn va snygg med Ed Hardy motiv!
Minus är ju att mobilen suger balle. Samsung är det enda rätta. Om jag skulle byta så skulle det få bli en iPhone.
Funderar på att tigga en av mina päron, jag fyller ju endå år snart. Fast mobilen jag har nu funkar ju även fast jag tappat den ett x antal gånger. Nu: sängen. Puss!


Ed hardy special utgåva.




min fina och trogna vän samsung soul <3



ge mig, ok!


Kommentarer
Postat av: NAT

ÅHH VILL HA IPHONE och de där AS SNYGGA Ed hardy skalet!!! =O Love it <33333333333

2010-02-02 @ 09:33:29
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0