"It's really hard to walk in a single woman's shoes, that's why you sometimes need really special shoes."

I fredags när jag var i Sickla med några kompisar hittade jag de här skorna.
Jag blev kär direkt och funderar starkt på att köpa dem. De har kostat 799kr och just nu kostar dem endast 500spänn! Tror jag ska åka dit nu i veckan och köpa dem. Love it! Enda nackdelen är att de är i mocka och det är väldigt svårt att ta hand om sånt material. Men jag ska försöka vara försiktig med dem och behandla dem så de inte blir förstörda. Så vi får hoppas att de snart är mina! De kan ju vara slut också, men hoppas verkligen att de inte är det!
Såg även ett par söta skor igår som var ungefär så, fast gråa och utan skosmyckerna för 150spänn! Man skulle ju bara kunna köpa lite skosmycken och vips ser de ut som dessa (fast gråa). Men de fanns bara i storlek 41 kvar. Fan också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0