playahead.

Hejdå playahead. Klockan 00:00 den 1 marss tar Sveriges största fjortiscomunity farväl.
För några år sedan hade jag min fjortis period och Playahead var väldigt viktigt i mitt liv.
Hade jag ingen data i närheten så satt jag inne på mobilen och svarade på gbs och mail.
Playahead har faktiskt varit en del av ens uppväxt lite. Precis som Facebook som jag använder 24/7 nu.
Även fast det är skönt att få bort fjortissiten så är det endå lite synd att siten tars bort, för var ska nu alla fjortisar ta vägen?
Hoppas de drar sig tillbaka till Lunarstorm och inte kommer till te x Bilddagboken eller Facebook.
Fast tyvärr har nog många fjortisar redan tagit över lite av Bilddagboken.
Men whatever. Ett sista farväl, nu loggar jag ut föralltid från Playahead. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: NAT

Hahhha lilla dumbom de är den 1 mars dem stänger inte 1 februari ;P <33

2010-02-02 @ 09:32:44
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0