"When a girl tells you how many guys she's slept with, multiply it by three and that's the real number. Didn't you fuckers learn anything in college? "

Hejhej! Linnea påminnde mig nyss faktiskt att jag inte har uppdaterat något idag.
Men idag så var det skola. Skippade teaterlektionen imorse för jag var så trött.
Hade engelska, svenska och matte och sen slutade vi. Jag, Linnea och Saba drog till Sicka och shoppade lite.
Jag köpte en ring, ett par örhängen och ett linne som jag tänkte ge min syrra i födelsedagspresent.
Den såg jättesnygg ut på galgen men när jag kom hem så provade jag den (hon och jag ser typ... nästan ut likadant) och den satt jättefult på. Den var inte alls figursydd eller någonting så den ska tillbaka så köper jag något annat till henne. Saba och Linnea handlade också lite stuff. Efter det drog jag hem och har tittat lite på film.
Nyss slutade American Pie 2. Så ska se om det kommer någon annan film.
Imorgon blir det förhoppningsvist fest hos Gorre.
Blabla.. bla.. äsch orkar inte skriva mer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0