LOOK WHAT YOU'VE DONE TO ME

fan vad varmt det är!
garpoooo kommer hem idag! ska ner och träffa henne om någon timme.

rålis va nice, rålis är alltid nice, inget kan gå snett i rålis för alla är så jävla goa o glada där så att man älskar människor ibland. se så lite dricka kan göra med folks attityd mot andra. fint.

igår sol o bad i sickla. på kvällen bad i ösby. sen fuckade allt. men mhm, vad gör man inte för sin lilla vän nattii haha...

idag drog ja hem imorse, sen sov jag i typ 3h o sen tittat på disney channel. sen dog jag av värmeslag så jag har suttit o stirrar in i en fräkt i en timme typ.
jag önskar att jag hade ett frysrum - så som dom har på restauranger eller butiker.
jag skulle bo där inne då och livet hade varit lättare. nu svettas man 24/7 som en fet finnig finne, typ...

äsch, idag blire chilli med garpoooos dos bajskorvos. de va nå krök i danderyd men palla dra dit idag.

typ puss o ja ska strax lägga in fetaste låten som ja spelat sööööööönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0