Marble shoes

min mamma var snel hest idag och köpte hem en vaniljbulle till mig (läs: en vaniljbulle!!) och det är väldigt ovanligt av henne. i snart 4 år har hon envisats om att jag visst gillar kanelbullar/kademummabullar, men icke!
så nu sitter man och dricker en kopp latte och mumsar på min fina bulle. :)

ikväll ska jag bara vara hemma för ovanlighetensskull och titta på någon mysig film a la john tucker must die inspererad.

har kollar runt på tha interweb om de fanns några snygga sommarklackar på rea, men vafan ska jag ha ett par sommarklackar för nu när sommaren är slut? haha!
och då hittade jag de fina ombloggade höst party skorna Marble på rean!


skorna kostar just nu runt 199-299 spänn!
men de hel vita, svarta (3e), svart/vita, och de lite zebra mönstrade (de sista) kunde man klicka hem för 89spänn! Tyvärr var jag lite försent ute så jag klickade hem de helvita som fanns kvar. Hade helst velat ha de zebraliknande skorna eller de svart vita. Men jag är endå nöjd. Ett par 14cm klackar från Marble är påväg hem till mig för 89spänn. Fraktfritt denna månad också + att jag fick även 50kr rabatt på hela min beställning.
Mjo, jag är glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0