im outta here.

Imorgon drar jag till Annw's land. Är där tills på fredag. Ska lära mig köra både moppe och flakmoppe :D
På fredag drar vi till Annw's mamma och super eller något.
Kommer hem på Söndag iallafall. Kan inte garantera att jag har dator där men jag nås på mobilen iallafall!

(feel free att terra mig med samtal imorgon vid 11 tiden frammåt då jag sitter i en varm buss och dö)

nu måste jag fortsätta packa och dra till Annw snart. hon har köpt chips och vi ska sitta på hennes ballkong och spela spel, lyssna på musik, frossa i chips och snacka skit. fannw o tiff kommer också.

Hoppas ni hare bra iallafall så uppdaterar jag på Måndag eller något. Puss!


Kommentarer
Postat av: Kc

Sååå fin blogg design du har :O<333

2010-07-19 @ 20:01:56
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0