THIS IS WAR

Livet leker och midsommar blev bra endå faktiskt även fast det var väldigt sista minuten.
Nu blire Wii med Saba och Malin.

Ärligt talat är jag i någon slags koma nu som är svår att beskriva. Jag är tillbaka i ruta ett - då jag var kär i Jared.
Kär och kär... jävligt kåt i honom bara. Tror ni inte att hand band dunkar just nu i högtalarna eller...
Men nu ska jag slita mig ifrån youtube klipp, filmer och musiken med honom och joina S och M.
Men ha en fin midsommar (i efterskott kl är ju halv 2).
Pouuuuusssss.



längtar tills videon.. men tills dess, lyssna på detta!!!


Kommentarer
Postat av: victoria

BÄST!

2010-06-29 @ 20:53:31
URL: http://knytaknutar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0