Cuz ur the crazy bitch thats callin my name ...

Hejhej. Sitter i skolan och väntar på att omprovslektionen ska börja.

Några har faktiskt frågat mig vad mitt "namn" här på bloggen egentligen betyder; efface.

Engelskt uppslagsord
efface
Svensk översättning
utplåna, sudda ut




Sådär, nu vet ni vad det betyder. Varför jag valde att min blogg skulle heta så... det vet jag faktiskt inte. Jag kände väl mest för att det passade lite in på mig och de flesta bra bloggnamn var redan tagna. Först ville jag heta BadRomance - Upptaget. Ragdoll - Upptaget. Pluginbaby - Upptaget.
Så då blev det Efface som då var ledigt. Men nu ni, nu är det upptaget av mig. :)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nämen då vet man det :D Trevligt trevligt Linda hahah

2010-03-30 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0