EARTH HOUR.

Tittade nyss på Updrag gransiknings avsnitt om pojken "oskar" Dennis Häggström alltså, som våldtog en 14årig flicka i skolan. Ja förlåt jag är jävligt efter i detta.. Har ju knappt hört någonting, men anatar att ni gjort det.
Jag har fan ont i magen just nu. Tanken "Tänk om det var jag... tänk om det var mitt liv" hoppar ju upp.
Han hyllades och flickan förlorade alla sina kompisar och fick lov att "fly" från staden de bodde i.
Det är det jag hatar med småstäder, rykten sprids så jävla snabbt. Det du inte vet om dig själv vet alla andra.
Jag har själv bott i en liten stan när jag var yngre men jag skulle inte påstå att det var så mycket skitsnack i de yngre kretsarna jag höll mig till (jag var alltså liten när jag bodde i småstaden) men det var säkert i de äldre, de som var tonåringar då. Usch. Det är fan skönt att bo i en stor stad, vara anonym på gatorna osv.

Iallafall.. nu skiter jag i det här. Pojken är dömd och lär sig förhoppningsvist en läxa.

Ikväll - 20:30 Earth Hour. Vet inte faktiskt om jag vågar släcka, är ensam hemma just nu.. Så.. njae.. får se.
Hade gärna gjort det, men är lite rädd för mörker, spec nu när jag är ensam. men Zandra kanske kommer hit strax förhoppningsvis om hon svarar på mobileeeeeen.... puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0