fuck, fuck, fuck, it should have been you,

På en svenska lektion fick vi lyssna på imperiet. Snubben som sjöng hade en helt amazing röst, hans namn var Thåström. Sökte upp honom på Spotify. Hans röst är ju helt underbar. Har inte lyssnat på så många låtar än men fastnade för en "Fanfanfan". Den var nice. Nu ska det fortsättas att lyssna. Sen film, ska se om det går att få ner Percy Jackson. Annars blir det någon annan... Fan, jag hade Remember me på datan, så sätter jag på den. Vafan äre för skit kvalite? Jävla camfilmad film som är helt grön, man hör fan inte vad de säger plus att man kan ju fan inte ens se människorna? Deras ansikten är typ blurrade. Fucked up. Endå var den den mest ner laddade. Wierd människor som srsly sitter och tittar på det...

Förresten så skrev jag ett utkast av min monolog här om dagen. Idag fick vi feedback i skolan. Roligt att många gillade den. Johanna var snel påni hest och gav mig fetaste ideérna om hur jag ska visa upp den. Så nu jävlar ska det sitta. Jag tror tyvärr inte att jag har de bästa betygen i teater än faktiskt. Allt jag gör blir lixom 'komiskt', det är jävligt lätt att det blir det. Improvisationer speciellt. Alltid komiska möten mellan komiska personer.
Men nu jävlar ska jag visa att jag kan fan annat än att bara vara komisk, nu ska jag göra något seriöst.
Måste bara jobba endel på det. Jag är inte direkt världens seriösaste människa, så vi får se hur det går. :)¨





btw. lyssna Thåström - fanfanfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0