I won't listen to your shame.

Hej! Jävlar, idag mår jag great. Var och shoppade med mammi och syster. Vi drog in på Bik Bok och vad är det första jag ser? En fet skylt med köp två för en. Så jag drog dit och tittade, maaaassaaa fina kläder, måste dit imorgon och köpa två stora tishor som var jättesnygga, två för 99kr alltså. Blir kanske två svarta bas linnen för 99kr för dem båda. Så billigt! Sedan hade de ett erbjudande idag där man fick köpa en stor hoodie (Ni vet Bik Boks hoodies är ju så sjukt snygga!) för 99kr/st. En stor snygg hoodie för 99kr bara idag och imorgon!
Klart somfan jag köpte två och ska tillbaka imorgon och köpa en till + tishorna + bas linne. Förstår ni hur fucking billigt det är eller? Orginal priset låg på 199-299kr/st. Och idag 99kr/st. Så två jättefina tröjjor fick följa med hem.


Såhär såg dem ut som jag köpte idag fast den rosa/gråa var vit/grå. Och den röd/vita var grå/lila. Fast modellen är likadan. Visst var dom fina. Och 99kr/st är ju fan sjukt jävla billigt. Syster och mammi köpte också en var.
Imorn drar jag ner och köper en hel blå tror jag. finfint. :)






Nu ska jag fortsätta att vara glad och droga Slipknot - Snuff. Lovely <3


Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 03:36:22
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0