save your breath, I will not care.

Woho! Om... ca 5min börjar första delen av CSI trilogin och de är mina favortier som börjar, alltså gänget i Miami. Awesome!

Efter det Boston tea party. Är det bara jag som är kär i både Filip och Fredrik pga deras sjuka personligheter?
Finns inga bättre än dom, de är faktiskt enligt mig två av Sveriges "hetaste" kändisar".
Tycker btw att det är lite löjligt att kalla t ex Carolina Gynning, Natacha Peyre och dem för kändisar. Kändisar för mig är folk som har klarat sig internationellt och inte bara i Svergie. T ex Zlatan, Agnes börjar faktiskt bli större utomlands, Per Gessle (större förr, men aa), Max Martin. Där är väl mer kändisar än Carolina, Filip o Fredrik och dem.
Men ni kan ju inte förneka att Filip och Fredrik är helt.. awesome!

näe, nu börjar det strax.

ps. jag har typ 500 läxor till den här veckan o prov och skit, och var prioriterar jag? CSI! Haha.
jag ska FÖRSÖKA att plugga efter detta.
Varjedag i skolan då jag skrivit dagen innan på bloggen att jag ska plugga kommer alltid Linnea fram till mig och frågar "Har du gjort läxan till idag nu?" Hon har nog aldrig fått ett Ja som svar. Därför skriver jag FÖRSÖKA plugga nu. :) puss.



om jag endå kunde vara så harmonisk som hon på bilden när jag pluggar. :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahahahahah, nu får vi se om du har gjort livskunskapläxan till imorn då haha ;D <3

2010-03-29 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0