THE BEST THING ABOUT TONIGHT'S THAT WE'RE NOT FIGHTING.

Kan man ha mer otur än mig?
Jag kommer hem, fixar iordning lite så jag ska orka att plugga för engångsskull, tar fram papper, öppnar word dokument, hämtar pennor och sudd, juice och äpple och några 'fingrar'. Sen ska jag ta fram pappret där ALLT jag ska göra står. Tror ni att jag hittade pappret eller? Nej.
Så nu kan jag varken göra analysdelen eller den andra delen som jag inte ens vet vad det är pga att jag inte har papper. Jag kan heller inte stryka under de ord jag inte kan i en engelsk text för att sedan plugga på de orden och ha PROV på de imorgon. Tror ni att jag känner mig som en lyckad jävla fucking människa eller? Wow, ni gissade rätt igen, Nej.



Det känns inte bra just nu alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0