9% AV 83872KR = ?

Lång dag. Berättar mer imorn.

Fick iallafall G på Matteprovet idag, Procent.
Fyfan, jag gjorde omprovet förra veckan, fick IG igen och idag gjorde jag den igen och klarade mig exakt!
10 var G och jag fick 10. Åh.
Men den lyckan varade inte länge.. Kan berätta imorn är för trött för det nu.

Jag blev iaf shoppingsugen idag och va nära att slösa mina sparpengar på kläder n' stuff.
Tur att jag inte gjorde de för pengarna är kvar.
Titta vad massa fint jag hittade.
Det var meningen att jag skulle slänga ihop en liten (läs: liten) önskelista men sisådär... 4 favorit plagg från HM.
Vad tror ni det slutade med? Över 20 plagg. Aja. Här får ni se lite om ni vill.


nu ska det tittas klart på CSI och sedan sova.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0